Artikel(en) in winkelwagentje leggen

Kies een artikel en en plaats het in je winkelmandje. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen, ga je rechtsboven naar de winkelkar en klik je op  de oranje knop ‘Afrekenen’.

Log in op je account. Als je nog geen account hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken. Om het voor jou makkelijker te maken kun je ook inloggen met behulp van Social Login van Facebook, alle gegevens worden dan meteen ingevoerd.

Wachtwoord vergeten

We kunnen ons voorstellen dat je je wachtword soms vergeet. Geen probleem, klik op ‘Wachtwoord vergeten?’, die vind je onder de zwarte knop met ‘Inloggen’. Daarna wijst het zich vanzelf.

Bestelling controleren

Regel de verzending van je bestelling. Geef daarbij aan waar we je bestelling moeten bezorgen. Je kunt ook een ander bezorgadres opgeven als dat beter uitkomt of wanneer je een cadeau direct bij de ontvanger wilt laten bezorgen.
Zijn er belangrijke punten voor de pakketbezorger? Geef ze dan alsjeblieft aan 

Betalen en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met;
– iDEAL,
– Creditcard,
– Mastercard,
– Visa,
– American Express,
– Musltisafepay,
– Meastro
– Bankoverschrijving

Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden. Als je niet vooraf betaalt, betaal je meteen in de veilige omgeving van je bank.

(Voor zakelijke bestellingen op factuur geldt dat bij niet tijdige betaling een verhoging van de wettelijke handelsrente en incassokosten van 15% met een minimum van E.45,- per factuur.)

Bezorgen

*Wanneer je bestelling voor 15.00uur door ons wordt ontvangen zorgen we er voor dat het dezelfde dag wordt verstuurd. Hierna ontvang je op het opgegeven mailadres een Track & Trace code, daarmee kun je zien wanneer je pakketje aankomt. In 99% van de gevallen wordt het pakketje de volgende dag in Nederland geleverd, in een enkel geval merken we dat de bezorgdienst door overmacht je pakketje later brengt.
Als je bestelling 7 dagen na de besteldatum nog niet is ontvangen vragen we je contact op te nemen, we zullen er dan alles aan doen om je te helpen.
Gedetailleerde bezorginformatie vind je op de site van PostNL.
Pro tip: bestel je pakketje ruim op tijd 🙂

Retourneren

Klopt er iets niet aan je bestelling of wil je iets ruilen? Voor voedingsmiddelen, zoals thee, geldt geen wettelijk herroepingsrecht, om hygiënische redenen kun je dit dus niet retour sturen.
Voor andere artikelen geldt dat het alleen kan worden geretourneerd wanneer het ongebruikt is.
In dit geval vragen we je contact op te nemen via ons contactformulier. Geef hierbij alsjeblieft tenminste het volgende aan:
-De naam waarmee je hebt besteld
-Het ordernummer
-Reden van retourneren

Vervolgens ontvang je van ons het retouradres en een uniek retournummer. Bij een retourzending blijf je zelf verantwoordelijk voor de kosten en het verpakken en de aankomst van de artikelen.

Terugbetaling van je aankoop zal plaatsvinden na goede ontvangst en binnen 5 dagen na aankomst.